Frågor & Svar
De Vanligaste FrågornaInför Ditt Köp
Använder du sīkdatnes på din webbplats?
Ja. Sīkdatnes innehåller informācija som Överförs līdz din dators hårddisk.
De tilåter vår server att. Novērošanas att.
Om du vill Radera våra cepumi Kan du göra din webbläsare.
OBS: om du Raderar alla Cookies är det Möjligt att Inte Alla Funktioner I Vår Webbutik Kommer att Fungera Som Förväntat.
Vill du läsa vår integritets- Och sīkdatne? Klicka Här.
Måste Jag skapa ett Konto för att Kunna handla från rakt?
När du gör en beställing efter att ha loggat På ditt Konto Går Processen Mycket snabbare.
Den extra fördelen med att beställa efter att du har skapat ett Konto är att du alltid Kentrollera statusen för din beställning, lägga līdz produkter på din Önskelista och göra din dina beställning snabbare eftersom vi redan harat dina dina Adressupupufter.
Kā izveidot kontu?
Atlasīt "Jauns klients?" Vietnes augšējā labajā stūrī.
Ievadiet savu personisko informāciju un izveidojiet paroli.
Pēc noklikšķināšanas uz pogas "Sūtīt" jūs saņemsit e -pastu, lai aktivizētu kontu.
Tagad jūs varat ātri un viegli pieteikties un veikt pasūtījumu.
Kā es varu mainīt savu konta informāciju?
Ko es varu mainīt savu kontu?
Mainiet pieteikšanās informāciju
Pievienojiet, mainiet vai izdzēsiet nosūtīšanas un norēķinu adreses
Pievienojiet, mainiet vai nereģistrējiet biļetenu
Pārvaldiet izsoles izsolēs
Vai es varu izdzēst savu kontu?
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pēc konta dzēšanas jūs nevarēsit piekļūt iepriekšējiem pasūtījumiem un vairs nebūs iespējams atjaunot kontu.
Lai dzēstu savu kontu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu (se2@sobuy-shop.com)
Kā abonēt no mūsu biļetenu.
Jūs varat arī atcelt abonementu, izmantojot biļetenā esošo saiti par deregistrācijas saiti. Vēstules apakšā jūs atradīsit saiti "nereģistrēt". Pēc tam jūs saņemsit e -pastu, kas apstiprina, ka esat pabeidzis biļetenu abonementu.
Maksājums
Kādas maksājuma metodes mēs piedāvājam?
Mēs piedāvājam dažādas maksājuma iespējas:
1. Klarna
2. Skatīt
3. Mastercard
4. American Express
5. Maestro
6. PayPal
7. Veikalu samaksa
8. Apple Pay
9. Google Pay
Visi maksājumi ir droši un apstrādāti, izmantojot drošu savienojumu (SSL).
Vai esat saņēmis manu maksājumu?
Kad tiks iekasēta mana kredītkarte vai PayPal konts?
Ja jūsu kredītkarte vai PayPal konts ir atļauts, summa tiks iekasēta nekavējoties. Jūs saņemsit e -pastu, kas apstiprina, ka jūsu pasūtījums ir apstrādāts.
Ja jūsu karte nav atļauta, summa netiks iekasēta. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pat tad, ja jūsu maksājums nav atļauts, var šķist, ka mēs esam iekasējuši jūsu pasūtījuma summu, jo daži karšu emitenti uz īsu laika periodu var rezervēt naudu.
Kā es varu saņemt rēķinu?
Pārvadāšana
Bezmaksas sūtīšana
Zviedrija
Dānija
Somija
Lietuva
Latvija
Igaunija
Vai mans pasūtījums ir nosūtīts?
Kad es saņemu izsekošanas numuru?
Cik ilgs laiks nepieciešams pasūtījuma apstrādei?
Ja piedāvājumā nav norādīts cits datums, preču piegādi paredzētajā laikā var veikt šādi:
Zviedrija
- Dienvidu reģions: 2-3 darba dienas
- Centrālais reģions: 3-5 darba dienas
- Ziemeļu reģions: 5-7 darba dienas
- 2-3 darba dienas
- Dienvidu reģions: 3-5 darba dienas
- Centrālais un ziemeļu reģions: 5-7 darba dienas
- 3-5 darba dienas
- 5-7 darba dienas
- 5-7 darba dienas
Ko darīt, ja piegādes laikā es neesmu mājās?
Tas ir atkarīgs no tā, kurš pārvadātājs tiek izmantots jūsu sūtījuma piegādei.
Visizplatītākie risinājumi ir:
- Pārvadātājs nodod paku jūsu kaimiņam.
- Pārvadātājs atstāj zīmīti un nogādā paku uz tuvāko savākšanas punktu.
- Pārvadātājs paku nepiegādā un mēģina to piegādāt vēlreiz (parasti nākamajā dienā).
Parasti, ja jūs netiekat atrasts otrajā vai trešajā piegādes mēģinājumā, viņš pārsūta paku uz savu noliktavu. Tas dos jums dažas dienas, lai to izņemtu, pirms to nosūtāt mums atpakaļ.
Ja rodas jautājumi par piegādi, varat sazināties ar mūsu klientu atbalsta dienestu (se2@sobuy-shop.com), mēs jums sniegsim atbildi 1 darba dienas laikā.
Kad pienāks mana pakete?
Jaunāko informāciju varat atrast savā kontā pasūtījumu izsekošanas portālā.
Ja pasūtījumā ir vairāki produkti, jūs varat saņemt piegādes dažādos datumos.
Kā es varu mainīt savu piegādes informāciju?
Mans pasūtījums kavējas
Ja piegāde tiek aizkavēta, kurjeriem ir jāinformē jūs rakstiski saprātīgā termiņā. Jums vienmēr ir tiesības anulēt pirkumu saskaņā ar spēkā esošajiem patērētāju tiesību aktiem, ja prece nav piegādāta saprātīgā termiņā.
Lai saņemtu papildu palīdzību, varat arī sazināties ar vietni se2@sobuy-shop.com.
Es neesmu saņēmis savu paketi
Vispirms sazinieties ar kurjeriem un pārbaudiet, vai viņi ir nosūtījuši jūsu pasūtījumu. Lai saņemtu papildu palīdzību, varat arī sazināties ar vietni se2@sobuy-shop.com.
Kā es varu mainīt savu piegādes informāciju?
Atgriešanās un atmaksa
Vai es varu atgriezt preci?
Jā, precēm, kas iegādātas caur Sobuy, ir 30 kalendārās dienas ar tiesībām uz izņemšanu. Atcelšanas periods sāk pieteikties no dienas, kad esat saņēmis produktu. Izņemšanas tiesības tiek regulētas likumā (2005: 59) attiecībā uz attāluma līgumiem un līgumiem ārpus biznesa telpām.
Lai atgriešanās apstiprinātu, produktam un iepakojumam jābūt nemainīgā stāvoklī.
Kā atgriezties?
Jūs varat atgriezt produktus, ja tie ir pabeigti, oriģinālā iepakojumā un neskarti.
Atgriešanās periods ir 30 dienas. Sākums dienā, kad prece ir saņemta.
Vairāki priekšmeti secībā?
Atcelšanas termiņš nesākas, kamēr nav saņemti visi produkti.
Lai atgrieztu preci, izpildiet šīs darbības:
Dodieties uz manu kontu
Dodieties uz maniem pasūtījumiem
Atrodiet pasūtījumu, no kura produkts ir jāatdod
Atstājiet ziņojumu mūsu klientu apkalpošanas komandai (jo vairāk informācijas jūs sniedzat, jo ātrāk mēs varam apstrādāt jūsu atgriešanos).
Cik maksā atgriešanās piegāde?
Atgriešanās ir bez maksas, izmantojot mūsu atgriešanās procedūru un mūsu īpašo pārvadātāju.
Ja izvēlaties atgriezt savu preci caur citu pārvadātāju, mēs nevaram atmaksāt jūsu nosūtīšanas izmaksas.
Cik drīz maksājums par manu pasūtījumu tiks atmaksāts pēc pasūtījuma atgriešanas vai atcelšanas?
Vai mana personīgā informācija ir droša?
Kad manu maksājumu veic Klarna?
Ja izvēlaties maksāt tieši, jūsu maksājums Klarna tiks aktivizēts, kad jūsu pasūtījums būs apstiprināts. Tas nozīmē, ka pirms pasūtījuma apstiprināšanas tiek rezervēta summa, kad pasūtījums tiek apstiprināts naudu. Ja izvēlaties atcelt pasūtījumu pirms pasūtījuma apstiprināšanas, nauda netiks atskaitīta, tikai rezervētas.
Ja izvēlaties maksāt, kad saņemat preci vai maksājot, rēķins Klarna tiks aktivizēts, kad būs apstiprināts jūsu pasūtījums. Tādējādi jūs pats izvēlaties, kad ir jāveic jūsu maksājums.