JAUTĀJUMI UN ATBILDES
Visizplatītākie jautājumiPirms pirkuma
Vai savā vietnē izmantojat sīkfailus?
Jā. Sīkfaili satur informāciju, kas pārsūtīta uz datora cieto disku.
Tie ļauj mūsu serverim atpazīt jūs kā regulāru apmeklētāju un palīdz mums uzlabot mūsu vietni un nodrošināt labāku un personīgāku pakalpojumu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mūsu reklāmdevēji var izmantot arī sīkdatnes, kuras mums nekontrolē.
Ja vēlaties izdzēst mūsu sīkdatnes, varat to izdarīt pārlūkprogrammā.
Piezīme: ja izdzēsāt visus sīkfailus, iespējams, ka ne visas mūsu tiešsaistes veikala funkcijas darbosies, kā paredzēts.
Vai vēlaties izlasīt mūsu privātuma un sīkdatņu politiku? Noklikšķiniet šeit.
Vai man ir jāizveido konts, lai varētu iepirkties no jums?
Veicot pasūtījumu pēc pieteikšanās savā kontā, process notiek daudz ātrāk.
Papildu pasūtīšanas priekšrocība pēc konta izveidošanas ir tā, ka jūs vienmēr varat pārbaudīt pasūtījuma statusu, pievienot produktus savam vēlmju sarakstam un veikt pasūtījumu ātrāk, jo mēs jau esam saglabājuši jūsu adreses informāciju.
Kā izveidot kontu?
Atlasīt "Jauns klients?" Vietnes augšējā labajā stūrī.
Ievadiet savu personisko informāciju un izveidojiet paroli.
Pēc noklikšķināšanas uz pogas "Sūtīt" jūs saņemsit e -pastu, lai aktivizētu kontu.
Tagad jūs varat ātri un viegli pieteikties un veikt pasūtījumu.
Kā es varu mainīt savu konta informāciju?
Ko es varu mainīt savu kontu?
Mainiet pieteikšanās informāciju
Pievienojiet, mainiet vai izdzēsiet nosūtīšanas un norēķinu adreses
Pievienojiet, mainiet vai nereģistrējiet biļetenu
Pārvaldiet izsoles izsolēs
Vai es varu izdzēst savu kontu?
Lūdzu, ņemiet vērā, ka tad, kad jūsu konts būs izdzēsts, jūs nevarēsit piekļūt iepriekšējiem pasūtījumiem, un vairs nebūs iespējams atiestatīt kontu.
Lai izdzēstu kontu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanu. (se2@sobuy-shop.com)
Kā abonēt no mūsu biļetenu.
Jūs varat arī atcelt abonementu, izmantojot biļetenā esošo saiti par deregistrācijas saiti. Vēstules apakšā jūs atradīsit saiti "nereģistrēt". Pēc tam jūs saņemsit e -pastu, kas apstiprina, ka esat pabeidzis biļetenu abonementu.
Maksājums
Kādas maksājuma metodes mēs piedāvājam?
Mēs piedāvājam dažādas maksājuma iespējas:
1. Klarna
2. Skatīt
3. Mastercard
4. American Express
5. Maestro
6. PayPal
7. Veikalu samaksa
8. Apple Pay
9. Google Pay
Visi maksājumi ir droši un apstrādāti, izmantojot drošu savienojumu (SSL).
Vai esat saņēmis manu maksājumu?
Kad tiks iekasēta mana kredītkarte vai PayPal konts?
Ja jūsu kredītkarte vai PayPal konts ir pilnvarots, summa tiks iekasēta nekavējoties. Jūs saņemsit e -pastu, kas apstiprina, ka jūsu pasūtījums ir apstrādāts.
Ja jūsu karte nav atļauta, summa netiks iekasēta. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pat tad, ja jūsu maksājums nav atļauts, var šķist, ka mēs esam iekasējuši jūsu pasūtījuma summu, jo daži karšu emitenti uz īsu laika periodu var rezervēt naudu.
Kā es varu saņemt rēķinu?
Svarīgi: mēs piedalāmies mūsdienās. Visi rēķini tiek automātiski ģenerēti kā privātiem klientiem ar PVN. Ja esat korporatīvs klients, lūdzu, atstājiet mums ziņojumu ar sava uzņēmuma nosaukumu un derīgu PVN numuru.
Pārvadāšana
Bezmaksas sūtīšana
Zviedrija
Dānija
Somija
Lietuva
Latvija
Igaunija
Vai mans pasūtījums ir nosūtīts?
Kad es saņemu izsekošanas numuru?
Cik ilgs laiks nepieciešams pasūtījuma apstrādei?
Ja piedāvājumā nav norādīts cits datums, preču piegādi paredzētajā laikā var veikt šādi:
Zviedrija
- Dienvidu reģions: 2-3 darba dienas
- Centrālais reģions: 3-5 darba dienas
- Ziemeļu reģions: 5-7 darba dienas
- 2-3 darba dienas
- Dienvidu reģions: 3-5 darba dienas
- Centrālais un ziemeļu reģions: 5-7 darba dienas
- 3-5 darba dienas
- 5-7 darba dienas
- 5-7 darba dienas
Ko darīt, ja piegādes laikā es neesmu mājās?
Tas ir atkarīgs no tā, kurš pārvadātājs tiek izmantots jūsu sūtījuma piegādei.
Visizplatītākie risinājumi ir:
- Pārvadātājs nodod paketi pie jūsu kaimiņa.
- Pārvadātājs atstāj piezīmi un piegādā paketi tuvākajā pikapa punktā.
- Pārvadātājs nesniedz paketi un mēģina to piegādāt vēlreiz (parasti dienu pēc tam).
Parasti, ja jūs neesat atrasts otrajā vai trešajā piegādes mēģinājumā, viņš nodos paketi savai noliktavai. Tas dod jums dažas dienas, lai to paņemtu, pirms tas tiek nosūtīts atpakaļ uz mums.
Par visiem jautājumiem par piegādi varat sazināties ar mūsu klientu atbalstu (se2@sobuy-shop.com), mēs sniedzam atbildes 1 darba dienas laikā
Kad pienāks mana pakete?
Jaunāko informāciju varat atrast savā kontā pasūtījumu izsekošanas portālā.
Ja pasūtījumā ir vairāki produkti, jūs varat saņemt piegādes dažādos datumos.
Kā es varu mainīt savu piegādes informāciju?
Sazinieties ar mums caur se2@sobuy-shop.com Ja vēlaties mainīt savu informāciju.
Mans pasūtījums kavējas
Ja piegāde tiek kavēta, kurjeri saprātīgā laikā jums rakstiski paziņos. Jums vienmēr ir tiesības nožēlot pirkumu saskaņā ar pašreizējiem patērētāju likuma noteikumiem, ja produkts netiek piegādāts saprātīgā laikā.
Jūs varat arī sazinātiesse2@sobuy-shop.com Par turpmāku palīdzību.
Es neesmu saņēmis savu paketi
Pirmkārt, sazinieties ar kurjeriem un pārliecinieties, ka viņi ir nosūtījuši jūsu pasūtījumu. Jūs varat arī sazināties se2@sobuy-shop.com Par turpmāku palīdzību.
Kā es varu mainīt savu piegādes informāciju?
Sazinieties ar mums caur se2@sobuy-shop.com Ja vēlaties mainīt savu informāciju.
Atgriešanās un atmaksa
Vai es varu atgriezt preci?
Jā, precēm, kas iegādātas caur Sobuy, ir 30 kalendārās dienas ar tiesībām uz izņemšanu. Atcelšanas periods sāk pieteikties no dienas, kad esat saņēmis produktu. Izņemšanas tiesības tiek regulētas likumā (2005: 59) attiecībā uz attāluma līgumiem un līgumiem ārpus biznesa telpām.
Lai atgriešanās apstiprinātu, produktam un iepakojumam jābūt nemainīgā stāvoklī.
Kā atgriezties?
Jūs varat atgriezt produktus, ja tie ir pabeigti, oriģinālā iepakojumā un neskarti.
Atgriešanās periods ir 30 dienas. Sākums dienā, kad prece ir saņemta.
Vairāki priekšmeti secībā?
Atcelšanas termiņš nesākas, kamēr nav saņemti visi produkti.
Lai atgrieztu preci, izpildiet šīs darbības:
Dodieties uz manu kontu
Ej uz maniem pasūtījumiem
Atrodiet pasūtījumu, no kura produkts ir jāatdod
Atstājiet ziņojumu mūsu klientu apkalpošanas komandai (jo vairāk informācijas jūs sniedzat, jo ātrāk mēs varam apstrādāt jūsu atgriešanos).
Cik maksā atgriešanās piegāde?
Atgriešanās ir bez maksas, izmantojot mūsu atgriešanās procedūru un mūsu īpašo pārvadātāju.
Ja izvēlaties atgriezt savu preci caur citu pārvadātāju, mēs nevaram atmaksāt jūsu nosūtīšanas izmaksas.
Cik drīz maksājums par manu pasūtījumu tiks atmaksāts pēc pasūtījuma atgriešanas vai atcelšanas?
Vai mana personīgā informācija ir droša?
Kad manu maksājumu veic Klarna?
Ja izvēlaties maksāt tieši, jūsu maksājums Klarna tiks aktivizēts, kad jūsu pasūtījums būs apstiprināts. Tas nozīmē, ka pirms pasūtījuma apstiprināšanas tiek rezervēta summa, kad pasūtījums tiek apstiprināts naudu. Ja izvēlaties atcelt pasūtījumu pirms pasūtījuma apstiprināšanas, nauda netiks atskaitīta, tikai rezervētas.
Ja izvēlaties maksāt, kad saņemat preci vai maksājot, rēķins Klarna tiks aktivizēts, kad jūsu pasūtījums būs apstiprināts. Tādējādi jūs pats izvēlaties, kad jāveic jūsu maksājums.